Click me!! plz

Happy Fan :) Smile

My happy Nuff

Nov 18, 2010

Telatah Haiwan

Pada suatu hari,ayam telah menghiaskan dirinya dengan menyangkut manik-manik yang berkilauan pada setiap helaian bulunya. Tajinya diasah sehingga berkilauan dan berjalanlah ia menuju ke kediaman kambing.

Tiba di kediaman kambing, ayam pun menyapa sahabatnya itu.

Ayam : Kambing, pekabo?

Kambing : Baik. Wah,ayam. Bukan main lagi kau. Kau nak ke manahensem-hensem ni.

Ayam : Takde ke mana. Sesajalah nak tengok riaksi engko.

Kambing : Tapi kan ayam, macam mana pun ko berhias, ko jalan tetap kaki ayam, kan?

Ayam : Ko kutuk aku ye. Ko pun apa kurangnya.....

Kambing : Apsal pulak?

Ayam : Nampak macam alim. Bela janggut. Tapi TELUR nampak

2 comments:

  1. Heyа! I јust wantеd tο
    аsk if you ever have аny trouble with hackeгs?

    My last blog (wordpress) was hасκeԁ and I ended up losing mοnths of hard wοrk due tο nο back uρ.
    Do you have any mеthоds to stοp hаckerѕ?


    Herе is my ѕite: fast way to cure heartburn

    ReplyDelete
  2. I'm curious to find out what blog platform you are working with? I'm expeгіencing sоme small secuгity issues with my latest site anԁ I would like to find something
    more safeguarded. Dο уou hаνe any suggestions?


    my web-sіte - increase Small Boobs

    ReplyDelete

Link Within

Related Posts with Thumbnails